Zošit a pracovné hárky v Exceli – úlohy

Ak si potrebujete zopakovať ako pracovať so zošitom a pracovnými hárkami, pozrite sa na vysvetlenie v článku Zošit a pracovné hárky v Exceli.

Úlohy na precvičenie:

  1. Vytvorte zošit podľa šablóny Výkaz ziskov a strát.
  2. Uložte tento zošit pod názvom 01-zosity-harky-vykaz-ziskov-strat.xlsx.
  3. Zošit zatvorte.
  4. Otvorte nový zošit a uložte ho pod názvom 01-zosity-harky.xlsx.
  5. Premenujte Hárok1 na Tržby.
  6. Vytvorte nový hárok a pomenujte ho Dochádzka.
  7. Presuňte hárok Dochádzka pred hárok Tržby.
  8. Vytvorte kópiu hárka Dochádzka za hárkom Tržby a pomenujte ju Dochádzka2.
  9. Nastavte farbu karty Dochádzka2 na zelenú.
  10. Vytvorte nový hárok s názvom Tajné.
  11. Zabezpečte hárok Tajné proti úpravám vhodným heslom a všetkým používateľom nechajte povolené iba činnosti: vybrať uzamknuté bunky, vybrať neuzamknuté bunky.
  12. Skryte hárok Dochádzka.
  13. Výsledok si skontrolujte podľa nášho súboru – zr-01-zosity-harky-vykaz-ziskov-strat.xlsxzr-01-zosity-harky.xlsx. (nižšie sú dostupné súbory na stiahnutie)

Materiály na stiahnutie


Ak si potrebujete zopakovať ako pracovať so zošitom a pracovnými hárkami, pozrite sa na vysvetlenie v článku Zošit a pracovné hárky v Exceli.
Inline
Inline